ورود به سیستم جوابدهی آزمایشگاه یزدانپناه (یاسوج)
نام کاربری :
رمز ورود :

ورود به سیستم جوابدهی آزمایشگاه یزدانپناه (بهبود)
نام کاربری :
رمز ورود :

جستجو بر اساس نام آزمایش

جستجوی آزمایشات



اخبـــار
معرفی آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر یزدانپناه در یاسوج ١٤٠١/٤/٥
منبع خبر :

آزمایشگاه دکتر یزدانپناه در سال 1375در شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد، توسط آقای دکتر بهروز یزدانپناه دکتری علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاسیس گردید. در خرداد ماه سال 1377 این آزمایشگاه به شهر یاسوج مرکز استان منتقل شد و با بهترین و کاملترین تجهیزات روز آزمایشگاهی و با بهره گیری از بهترین پرسنل استان، در حال خدمت رسانی به مردم می باشد.

بیش از ۲۵ سال است که در جهت کمک به تشخیص صحیح و دقیق بیماری ها، تحقق اهداف پزشکان محترم، ارتقا سطح سلامت جامعه، کسب اعتبارملی و به منظور افزایش سطح رضایتمندی بیماران و پزشکان بابهره گیری ازتجهیزات مدرن و بعضا منحصر به فرد آزمایشگاهی دربخش های بیوشیمی بالینی، انعقاد، هورمون شناسی، ایمونولوژی، هماتولوژی، میکروبیولوژی، بیولوژی مولکولی(PCR), سیتولوژی، پاتولوژی مولکولی، بانک خون و…بانیروی انسانی کارآزموده و مجرب زیرنظر متخصصین امر، بارویکردی بیمار محور پا به عرصه خدمت نهادیم.

‎این آزمایشگاه درنظردارد ضمن انجام آزمایشات عمومی واختصاصی درکوتاهترین زمان، نسبت به انجام آزمایشاتی که نیاز به تحقیقات وسیع تری داشته باشند همکاری مستمر داشته وزمینه را برای ارائه تجارب علمی به دانشجویان و کارآموزان فراهم نماید. 

 

 

[ بازگشت ]